Thursday, July 12, 2007

Allahuakbar!!!

Terasa nikmat dan manis pada jiwaku bila jari jari ini menaip dalam blog ni. Terima kasih Allah kerana membenarkan aku merasa nikmat ketika meng"ekspresi" diri. (Hmm, no wonderlah laa perempuan suka kongsi cerita dan masalah)

Mari aku kongsikan sajak spontan dengan pembaca2 yg aku percaya di"mulia"kan Allah apabila anda lahir ke dunia ini sebagai MANUSIA dan HAMBA

Kemanakah Kita ??
Bukankah Dunia ini penuh dgn masalah dan cabaran??
Ku impikan masalah2 dan derita ini menghilang,
Ku harap Aku bebas dari tekanan, frust, kecewa,
Ku dambakan jiwa yg bebas, punya makna dan tujuan,

Namun....

Semua itu mimpi belaka.
Semakin hari beratku semakin bertimpa timpa
Ku sangka hari semakin gelap
Ku mencari sinar
Dari hujung kanan hingga hujung kiri
Yang atas dan yg bawah habis ku jejaki
Depan dan belakang puas ku selongkari

Namun... namun...

Ah!!!!! DIMANA???!!!! DIMANAKAH JAWAPANNYA!!!!

Ya ALLAH!
Ya TuhanKu yg berkuasa!!
Aku nak ketenangan
Aku nak kebahagiaan
Aku nak kebebasan
Aku nak LEPAS dari semua derita2 ini!!!
Tunjukkanlah Aku....

Mohon dgn sangat, mohon dgn sangat, mohon dgn sangat.....

Berikan DAKU jawapannya....



Tiba tiba.... ada org berkata...
Dragon Ball ada 7 biji semuanya... (iklan beb... idea x keluar beb... ini kan spontan)

Memandangkan idea x keluar... sesiapa yg sedang menderita jiwanya, aku offer free consultant sbb aku pernah melaluinya. Sila email pada zulhilmi2070@gmail.com. Insyallah aku akan cuba bantu anda mencari jawapan. DIMANAKAH KITA??

No comments: