Thursday, July 12, 2007

Tahniah Zulhilmi !!

Akhirnya!! Tanggal 12 Julai menjadi tarikh keramat dalam episod episod perubahan diri. Semoga kekuatan yg diberikan Allah ini dalam memaksa diri menulis blog yang sebenarnya khas buat diri sendiri akan mengubah sikap, disiplin dan neraca pandangan agar lebih matang, bersemangat, yakin dan bermanfaat kepada diri, keluarga, kawan2, masyarakat, negara, dan dunia.

Sungguh beb!!

Sungguh besar keinginan jiwa ini bebas dari kongkongan nafsu dan dunia yg aku tau ia menipu.

Aku menggariskan pada diri, dengan ikrar lepasan dari jiwa, meruntun dari hati yg berkarat jahilliyah, cetusan iman kerdil meronta dari tekanan dosa menggunung, AKU yg bernama Ahmad Zulhilmi B. Mohd Ziyadi meletakkan

1) Blog ini adalah cetusan jiwaku, buat melepaskan diri dari dari perangkap nafsu dan dunia keranaMU ya ALLAH
2) Emmm... aiseyyyyy otak tak jalan la pulak ... takpe. Kepada pembaca2 yg budiman, nanti bila jiwa aku tersentuh aku akan tambah lagi.....

No comments: